Secom extinde lanțul de magazine de prezentare și vânzare
Secom®, lider de autoritate în soluții de medicină integrativă care răspund nevoilor unui lifestyle sănătos al omului modern, deschide din 22 ianuarie 2014 două noi magazine de prezentare și vânzare, în București și în Ploiești. Compania Secom® ajunge astfel la patru puncte de retail proprii și continuă planul de dezvoltare pe termen lung demarat în primăvara anului trecut.
Cele două noi magazine sunt situate pe bulevardul Iuliu Maniu nr. 59, în zona Piața Veteranilor din sectorul 6 al Capitalei, respectiv bulevardul Republicii nr. 181 din Ploiești, la intersecția cu strada Bănești. Alte două magazine Secom® se află în București pe strada Știrbei Vodă nr. 150, unde se află și Centrul de Consultanță Naturopată Secom®, și pe șoseaua Ștefan cel Mare nr. 22. Acestea din urmă au fost deschise în aprilie 2013.
Deschiderea a două magazine noi întărește promisiunea companiei de a fi cât mai aproape de cei preocupați de sănătate și de a oferi produse și servicii de calitate excepționale ușor de accesat din cât mai multe regiuni. “Iată că acum, în prima lună din 2014, la nici un an de la deschiderea primelor magazine Secom®, suntem cu un pas mai aproape de a asigura prezența noastră în proximitatea clienților din toate sectoarele din București, dar și a celor din țară.
Ne îndreptăm cu rapiditate către îndeplinirea obiectivului de a avea o rețea de magazine de prezentare și vânzare extinsă la nivelul întregii țări și ne propunem să oferim în continuare, prin toate punctele de activitate, aceleași produse și servicii de calitate excepțională, așa cum am făcut și până acum”, afirmă Andrei Costea, Managing Partner Secom®.
Magazinele nou deschise păstrează conceptul inovator Secom®, ce asociază consultanța naturopată în alegerea produselor potrivite, oferită pe loc, la cel mai înalt standard, cu oportunitatea participării la evenimente de informare și educare pentru sănătate. Magazinele Secom® sunt interfața prin care compania își dorește să faciliteze comunicarea cu cei care au nevoie de informații avizate despre alegerea unor suplimente alimentare premium și prin care să mențină contactul cu cei care administrează produsele din portofoliul companiei. Totodată, magazinele Secom® sunt rezultatul dorinței de a crea o cultură de administrare responsabilă și informată a suplimentelor alimentare, pentru cele mai bune rezultate atât în menținerea sănătății optime, cât și complementar medicinei alopate, în echilibrarea deficiențelor.
În magazinele companiei sunt disponibile produse importate în România în exclusivitate de Secom® de la 9 branduri internaționale: Nature’s Way®, Boericke & Tafel®, Solaray®, KAL®, ChildLife® Essentials, Jarrow Formulas®, China-Japan Feida Union®, Essiac® Int’l Canada și Mushroom Wisdom®.
Compania Secom® este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate. Încă de la început, Secom® și-a câștigat pozitia de trendsetter, fiind prima companie care a introdus pe piața românească ciupercile medicinale, extractele standardizate din plante și ingrediente inovative precum colostru, glutation, resveratrol, 5-HTP și multe altele.
În prezent, portofoliul Secom® acoperă toată gama de afecțiuni cuprinzând peste 180 de produse 100% naturale, o mare parte unice pe piața din România - vitamine și minerale, extracte standardizate din plante, fructe și legume, formule fito-homeopate, ciuperci medicinale, extracte glandulare, aminoacizi, enzime, probiotice și prebiotice, o linie specială de produse pentru copii și creme medicinale.
Comentarii legate de Secom extinde lanțul de magazine de prezentare și vânzare