Big Mac, pe gustul românilor
Pentru că Big Mac este unul dintre produsele favorite ale românilor, în această lună McDonald’s România a demarat o campanie specială pentru a evidenția popularitatea acestui sandviș, dar și pentru a arăta că cele mai bune produse sunt până la urmă cele care ne plac.
Big Mac promite de fiecare dată același lucru: un gust special al ingredientelor care îl fac emblematic și ușor de recunoscut. Campania lansată de McDonald’s România promovează mesajul că Big Mac reprezintă proporția potrivită între ingredientele folosite și gustul unic, gust care primează în orice experiment culinar. Mai mult, pentru că fiecare an începe cu o nouă provocare, prin intermediul paginii de Facebook McDonald’s România, compania a pornit un proiect în social media încercând să strângă cât mai mulți fani pentru un produs din România, proiect ce se desfășoară pe toată perioada campaniei. Până în prezent, peste 34.000 de români și-au exprimat aprecierea privind acest produs emblematic: sandvișul Big Mac.
”Big Mac este unul dintre produsele emblematice McDonald’s și a fost mereu în topul preferințelor clienților noștri. Mai mult decât atât, credem că acest sandviș reprezintă unul din principalele motive pentru care oamenii vin în restaurantele noastre, și anume a savura un burger cu un gust unic cu care s-au obișnuit încă din 1995. Astfel, am decis că Big Mac-ul merită o campanie specială care să arate că este preferatul tuturor și că gustul și popularitatea sa îl transformă într-un brand în sine”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.
Big Mac este un sandviș cu 2 bucăți de carne de vită, sos special Big Mac, salată, o felie de brânză Cheddar, felii de ceapă și castraveți murați, totul preparat într-o chiflă Big Mac cu susan.
Calitatea la McDonald’s
La McDonald’s preparăm produsele cu grijă din ingrediente de calitate. Pentru fiecare produs preferat de consumatorii noştri folosim ingrediente de la parteneri de încredere, lideri în domeniul lor de activitate. Folosim 100% carne de vită din sfert anterior şi flanc, procentul de grăsime nu depăşeşte 20%. Furnizată de Inalca Italia, carnea de vită este preparată pe plită, fără adaos de grăsime, condimentată doar cu sare şi piper după preparare.
Despre McDonald’s România
În anul 2015 McDonald’s România aniversează 20 de ani de la deschiderea primului restaurant. Compania este lider al pieței restaurantelor din țară cu 67 de restaurante în 21 de orașe și 150.000 de clienți care îi trec pragul zilnic. McDonald’s are peste 4000 de angajați și a investit peste 600 de milioane de lei în România. În anul 2014, McDonald’s a fost desemnat cel mai bun angajator al anului conform AON Hewitt.
Pentru mai multe informații vizitaţi: www.mcdonalds.ro şi www.facebook.com/McDonalds.ro.
Comentarii legate de Big Mac, pe gustul românilor